یکشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۹

انتظار فعال

پنج ماه از ظهور کیس آفسیر محترم گذشت و اینجور که متوجه شدم خانم ویکی آسکام از بخش ویزای مهاجرت به قسمت دیگه ای منتقل شــــدند و پرونده هاشونو به یـــــه خانم دیگه بنام CAUDLE, CARA-LYN تحویل دادند، امیدوارم که این اتفاق به نفع همه باشه.
خوشبختانه تو این مدت قوانین عوض نشده ولی تو همین ماه می قراره که لیست جدید مشاغل اعلام بشه که امیدوارم اونم به نفع همه باشه.
چند روزیه که دوباره فعالیتم بیشتر شده و شروع کردم به ساخت دستگاههای اتوماسیون، مثل اینکه رکود اقثصادی اینجا هم داره یواش یواش کم میشه و ملت دارن یه تکونی میخورن.
بهرحال بهتره که مشغول باشیم و گذر زمانو متوجه نشیم والا خیلی سخت میگذره. سعی میکنم کمتر اخبار مهاجرتو دنبال کنم و لااقل هرروز سایتهای مختلفو چک نکنم ولی باور کنید خیلی سخته، بعضی موقعها بی اختیار سایت مایگرنت هلپ رو باز میکنم و یه چرخی میزنم. بهر حال دارم خودمو کنترل میکنم.
امیدوارم تمام دوستان منتظر ویزا هرچه زودتر ویزاشون بیادو وضعیتشون روشن بشه.
راستی چند روز پیش وکیلم خبر داد که جواب اینکوری اومده و برام فوروادش کرد که مطلب بدرد بخوری توش نبود به جز همون جوابای روتین که همه چیز خوبه و شهر در امن وامانه و شما آسوده بخوابید که ویزاتون تو راهه.

تا بعد...

۱ نظر:

احسان گفت...

ممنون از این که بهم سر میزنی
به امید دیدار در اوز