پنجشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۹

پیش بینی ویزای 175

قبل از هر چیز باید بگم که این جدول صرفا پیش بینی شخصی من هست از روند صدور ویزای 175 چون من فقط این ویزارو میشناسم و خودمم هم منتظرشم.
این جدول از اطلاعات ویزا نمای 175 تو سایت مایگرنت هلپ که توسط آقا مجید آپدیت میشه درست شده و من سعی کردم یه ارتباطی بین اطلاعات و صدور ویزا پبدا کنم. البته باید بگم چیز زیادی دستگیرم نشده بجز اینکه متوجه شدم، آفیسرهای محترم که هر کدومشون یه سری پرونده رو پیگیری میکنن، دارن موازی کار میکنن یعنی هر آفیسر دنبال پرونده های خودشه بنابراین اگه تو مراحل مختلف بررسی پرونده ها مشکل خاصی پیش نیاد اونا بترتیب بر حسب تاریخ تعیین کیس آفیسر ویزارو صادر میکنن البته باید این رو هم در نظر داشت که ما فقط اطلاعات پرونده های ایرانی رو تازه اونایی که تو مایگرنت هلپ اعلام کردن رو داریم و نمیدونیم که چند تا پرونده از کشورهای دیگه تو دست هر آفیسری هست. پس اگه یه ویزا از بالای جدول و یکی از وسطا صادر میشه معنیش این نیست که روال درست و حسابی نداره بلکه اونا دارن طبق پرونده هایی که در اختیار دارن پیش میرن.
بهر حال من فکر میکنم ویزاهای بعدی که اعلام میشه به احتمال زیاد تو این لیست باشه. دوستانی که تو این جدول هستن میتونن از الان خودشونو سبز ببینن.





هیچ نظری موجود نیست: